מועדון לקוחות - הראשונים שיודעים
חנות המפעל - במושב ניר גלים | טל: 08-8510030 | פקס: 08-8510035
חדשות

קטגוריות

מועדון לקחוחות, הראשונים שיודעים. הרשם עכשיו!
מכון התקנים הישראלי ISO 9001 מיוצר בישראל

מפי לקוחות

לקוחות (המלצות)
 

 

לצוות ניר גלים : רוצה להודות לך מקרב לב על העזרה בטיפול בהזמנות הציוד עבור גני מ.א. שלנו  מעריכים מאוד את הנכונות והרגישות הרבה, ואת המאמץ האדיר שעשיתם על מנת שילדי הגנים יוכלו להתחיל את שנת הלימודים כסדרה.  שמחים תמיד לעבוד אתכם ונהנים מאוד מהמוצרים האיכותיים שלכם. מיכל, מנהלנית הגיל הרך. 
****************************************************
"חשה אני חובה נעימה להביע את הערכתי, שביעות רצוני ותודתי הכנה, ראשית מעצם הרכישה המוצלחת בכל הנוגע לציוד לגני הילדים  ואיכויותיו, על האספקה המהירה, אך מעל הכל על השירות המקצועי אותו קיבלנו לאורך כל הדרך. טרם נתקלתי בחברה שכל עובדיה איתם באתי במגע, מאירים פנים, אדיבים ומקצועיים. זאת ועוד, הציוד לגני הילדים הנרכש תואם לצרכינו התאמה מלאה ומשרת בצורה נפלאה את הילדים. אתם יכולים להיות גאים במוצרים, באנשים ובחברה שאתם מנהלים"

איריס בר דוד, מנהלת מרכז קהילתי "עופר" בת ים

 *****************************************************

"מזה שנים אני עובדת עם חברת ניר גלים המייצרת ומשווקת ריהוט צעצועים ומשחקים לגני ילדים. איכות המוצרים שלהם ברמה גבוהה, תוך שמירה על בטיחות, מקצועיות ועיצוב מתקדם. אני ממליצה על ניר גלים בחום כחברה המובילה בשוק של גני הילדים ושבעת רצון מרמת השירות הגבוהה".

  אוולין טופז, מנהלת רכש ואספקה, לוד

 *****************************************************
"מזה שנים רבות אני עובדת עם תעשיות ניר גלים לגני ילדים, מדי שנה אני מזמינה ריהוט מגוון ואיכותי של חברתכם. ברצוני לציין את הטיפול המסור, האכפתי והאחראי. שמחתי לעבוד אתכם בעבר ואשמח לעבוד אתכם בעתיד"

  רוחמה אדלמן, החברה למתנ"סים, רמלה

 *****************************************************

"מזה מספר שנים המועצה האזורית חוף אשקלון רוכשת ציוד לגני ילדים מחברת תעשיות ניר גלים בע"מ. אציין שהריהוט של ניר גלים איכותי ביותר, בטיחותי ואסטטי ונמצא ברמת גימור מהגבוהות ביותר. עשרות הגננות ומנהלי המעונות מרוצים ללא שיעור הן מאיכות הסחורה, מהשירות ומהיחס החם".

  מאיר ירימי, מנהל רכש, מועצה אזורית אשקלון

 ******************************************************

"מזה שנים רבות מזמינה המועצה האזורית אשכול באופן שוטף מחברת תעשיות ניר גלים בע"מ ציוד לגני ילדים ומעונות יום. ברצוננו להדגיש את שביעות רצוננו מאיכות הציוד המגוון הממלא את בתי הילדים שלנו ואת טיב השירות המקצועי, האישי והמהיר לו אנו זוכים מאנשי החברה".

  אירית חטינה, מנהלת מחלקת רכש, מועצה אזורית אשכול

 ********************************************************

"המועצה האזורית שומרון עובדת עם חברת תעשיות ניר גלים לגני ילידם בע"מ שנים רבות. ברצוננו לציין את שביעות רצוננו הרבה עד מאד מטיב המוצירם, מהחדשנות, מהשירות המקצועי ונעים ההליכות ומהאספקות (מוא"ז שומרון פרסוה על פני שטח גיאוגרפי גדול וגם "תחת אש"). היננו להמליץ בחום על חברה זו."

   מנהל מחלקת רכש ולוגיסטיקה, מועצה אזורית שומרון

 

 

מושב ניר גלים ד.נ אבטח 79245 טל: 08-8510030 פקס: 08-8510035